IMVA is de werktitel waaronder ik, Irene de Bruijn (MA), trainingen, coaching en marketing, communicatie en evenementen opdrachten uitvoer. Sinds 2010 heb ik al heel wat leuke trainingen en opdrachten mogen doen voor studenten, professionals en bedrijven.

Samen maken we werk van jouw ambitie met een sterke focus op persoonlijke ontwikkeling, daar draait het bij IMVA om.
Mijn doel met IMVA is het trainen en coachen van studenten en professionals in hun carrière ontwikkeling; vakgericht en persoonlijk.

Dit doe ik door het geven van trainingen, als coach en werk ik aan bedrijfsopdrachten.

Bedrijven en mensen zien groeien geeft plezier en voldoening en het houdt mij scherp in mijn eigen ontwikkeling!

 

Kennis & Interesse gebieden

Empowerment
Wat voor mij enorm belangrijk is en blijft, is persoonlijke ontwikkeling. Stil staan is achteruit gaan. Bij blijven in het vakgebied, maar ook nieuwe vakgebieden verkennen is heel belangrijk om het voor jezelf interessant te houden. Dit wil ik ook overbrengen op anderen en daarom geef ik bijvoorbeeld de training met de methode Business Model You en kan je bij mij aankloppen voor een coachingstraject als je even tegen een muur aanloopt in je carrière.

Bedrijfs- en marketing communicatie
Hoe kan je de doelgroep zo intrigeren dat ze bij jou een product of dienst gaan afnemen? Welke communicatiekanalen met welke boodschap passen daarbij? Hoe gaan we dit inzetten op strategisch en operationeel vlak? Super interessant in zowel theorie als praktijk. Ik ben altijd bezig geweest met commerciële promotie campagnes en PR, zowel bij de bedrijven waar ik gewerkt heb als bij de onderwijsinstellingen.

Live Communicatie
Als bedrijf moet je contact onderhouden met de markt en live communicatie, zoals beurzen en andere persoonlijke evenementen, zijn hierin belangrijk, uitdagend en gewoon ook erg leuk! De planning en organisatie van live communicatie activiteiten heb ik veel gedaan. Het analyseren van je activiteit is minstens zo belangrijk en toch wordt dat vaak vergeten binnen bedrijven. Hoe krijg je ROI met je activiteit? Hoe kan je dit verbeteren? Zijn je doelstellingen behaald? En wat is eigenlijk de customer journey? Dit zijn onderwerpen waar ik graag in train en over meedenk bij een organisatie.

Communicatieve vaardigheden
Door de jaren heen ben ik altijd bezig geweest met hoe communiceer en presenteer ik mijzelf en hoe doet een ander dat? Vanuit mijn studie achtergrond, eigen ervaring en NLP Practitioner inzichten train ik studenten en professionals op verschillende communicatieve vaardigheden, zoals presentatie technieken, effectief communiceren en rapportage technieken.

Interculturele communicatie
Er zijn geen buurlanden cultureel zo verschillend als Nederland en België. Toen ik dit hoorde en ervoer tijdens mijn studie Bedrijfscommunicatie, begon ik dit zo interessant te vinden! Hoe culturen kunnen verschillen en hoe anders er zaken wordt gedaan in de verschillende landen is fantastisch om te bestuderen, te ervaren en te beïnvloeden. Zelf heb ik gewoond in Singapore en Helsinki. Daarnaast veel beursdeelnames en workshops door Europa georganiseerd en altijd een interesse gehad voor verschillende (werk)culturen.
Als je jezelf wat verdiept in een cultuur voordat je er zaken mee gaat doen, dan levert dat zeker wat op!